کتاب اقدام در کوچینگ

2

کتاب اقدام در کوچینگ

این کتاب حاصل اشتیاق درونی من به کمک هر چه بیشتر به مراجعانم است.

این کتاب برای کوچ­ هایی نوشته شده است که با سابقه­ ی کار و تجربه ­های مختلف دوست دارند درک عمیق­تری از تاب­ آوری به دست بیاورند و فقدان آن را در مراجعانشان تشخیص دهند. در این کتاب، سعی نکرده­ ام فقط یک رویکرد از تاب­ آوری را مورد تاکید قرار دهم، بلکه چندین مدل مختلف از رویکردهای موجود را معرفی کرده­ ام تا خواننده به انتخاب خود از بین آنها گزینش کند. نکته ­ی اصلی و مهم کتاب در فهم روایتی­ست که مراجع با خود به جلسه کوچینگ می­آورد و اینکه شما به عنوان یک کوچ چقدر علاقه­ مندید که این داستان و روایت را درک کنید و ببینید چطور آن را بررسی و ارزیابی کنید تا به راه حل­ برسید.

کتاب اقدام در کوچینگ

این کتاب را برای افرادی نوشته ­ام که علاقه ­مندند به مراجعانشان کمک کنند تا تاب­ آوری خود را به دست آورند و بتوانند از پس سختی­ های تمام نشدنی زندگی شان برآیند. همچنین مطالب این کتاب به درد زمانی می­خورد که مراجعتان به صورت ناگهانی دچار یک بحران شده است. این کتاب سعی دارد توجه مراجعانی را که برای مشاوره­ های شغلی به کوچ­ ها مراجعه می­کنند به این موضوع جلب کند که توجه به وجود و یا عدم وجود تاب­ آوری در جلسات کوچینگ بسیار مهم است، و هدف از دریافت مشاوره فقط بالا بردن میزان فروش و ارتقاء شغلی نیست.

در پایان اینکه، این کتاب را برای شما که در حرفه­ ی کوچینگ فعالیت می­کنید نوشته ­ام. کوچینگ حرفه­ ی بسیار سختی­ست. مواقعی پیش می­آید که مراجعان­ تان تاب­ آوری شما را به چالش می­کشند و شما ممکن است اعتماد به نفس، خوش­بینی و هدف غائی خود به عنوان یک کوچ را از دست بدهید. باید بدانید که شما هم ممکن است تمامی ویژگی­ ها و کاستی­ هایی که در مراجعان وجود دارد را در خود داشته باشید. بنابراین، امیدوارم با خواندن این کتاب بتوانید ابتدا تاب­ آوری خودتان را محک بزنید تا بتوانید دیگران را نیز در این راه هدایت کنید.

کتاب اقدام در کوچینگ
2 نظرات
  1. سیدفرزاد حسینی می گوید

    سلام برای خرید کتابها چطور افدام‌کنیم

    1. admin می گوید

      با سلام پیام شما دریافت شد خانه تاب آوری ارایه دهنده خدمات فروش نیست برای تهیه کتابهاب معرفی شده میتوانید با ناشرین تماس بگیرید . موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + چهار =