کتاب تاب آوری مدیریت خویشتن

0

کتاب تاب آوری مدیریت خویشتن

کتاب تاب آوری ،مدیریت خویشتن با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه در چاپ اول و در۵۲ صفحه توسط انتشارات ورجاوند منتشرو دراختیار علاقه مندان قرار گرفت.

کتاب تاب آوری مدیریت خویشتن راهنمایی ویژه برای بهینه‌سازی هوش عاطفی واجتماعی است این کتاب به شناسایی دارایی و توانایی شخصی شما کمک میکند و از طریق ایجاد این آگاهی به توسعه توانایی و تاب آوری کمک خواهد کرد.

کاملا روشن است که هوش عاطفی و هیجانی به توانایی درک و شناخت احساسات و عواطف کمک خواهد کرد تمایز قائل شدن بین احساسات متفاوت افراد، درک این احساسات و همدردی با ایشان و یا استفاده از این احساسات برای هدایت کردن طرز فکر یا رفتار افراد مهارتی است که می‌تواند شما را از نظر احساسی و عاطفی با دیگران نزدیک‌تر کند یا در صورت لزوم قدرت درک و هدایت ایشان را در اختیار شما قرار دهد.

کتاب حاضر، تاب‌آوری را تعریف می‌کند، چرایی اهمیت آن را توضیح می‌دهد و توصیف می‌کندو برای نو آموزان و علاقه مندان به تاب آوری میتواند مفید فایده باشد

این کتاب به افزایش آگاهی و اطلاعات ما در تاب آوری کمک میکند و به ماد یاد میدهدبرای افزایش تاب آوری چکار کنیم .

همچنین نُه عنصر تکامل و توسعه تاب آوری را دراین کتاب خواهیم آموخت

این عناصر نه گانه موجب انعطاف پذیری ما خواهند بود و توانایی خواننده را برای بررسی ناشناخته‌ها افزایش می‌دهند.

مطالعات نشان داده است آنان که هوش عاطفی بالاتری داشته اند از سلامت روانی بیشری برخودار هستند

این افراد مهارت‌ها و توانایی‌های شغلی و مدیریتی بالایی ئاشته و رفتار سازمانی مطلوبتری ارایه میدهند.

توانایی رهبری در افراد با هوش عاطفی بالاتر نمود بیشتری دارد .

با اینکه در تحقیقات هیچ‌نوع ارتباط واقعی و مستقیمی بین هوش عمومی و کاراکتر شخصیتی با مهارت‌هایی مانند رهبری یا سایر مهارت‌هایی که پیشتر از آن‌ها نام‌برده شد گزارش نشده است .

نگارش کتاب مدیریت خویشتن شاید به این دلیل بوده باشد که به  خواننده بیاموزد در گام نخست نسبت به احساسات و عواطف خود حساس و آگاه باشد و در مرحله بعد از این طریق این خود آگاهی بتواند در مفهوم هوش عاطفی تعمق کرده و در ارتباطاتی که با اشخاص دارد موفق تر عمل کرده و از توانایی و تاب اوری بهتری برخودار باشد .

 

کتاب تاب آوری مدیریت خویشتن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + 6 =