دریافت جایزه ملی مدیران ارزش آفرین

در نخستین جشنواره جایزه ملی آرمان برتر

1

دریافت جایزه ملی مدیران ارزش آفرین در نخستین جشنواره جایزه ملی آرمان برتر

اولین جشنواره جایزه ملی «آرمان برتر» عصر چهاردهم شهریورماه، با حضور محمد سلطانی‌فر، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از فعالان عرصه روابط عمومی، ارتباطات و رسانه و نیز برخی عوامل فیلم سینمایی پپشت دیوار سکوت در سالن شهید عضدی دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب برگزار شد.

نخستین جشنواره «جایزه ملی آرمان برتر» در حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی، رسانه و تبلیغات با همکاری جامعه نوین روبط‌عمومی ایران، ماهنامه دیدگاه هنر، دبیرخانه دائمی جشنواره ایران ۱۴۰۴ و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزارگردید.دراین رویداد به برترین مدیران ارزش آفرین که برای نخستین بار فعالیت ارزشمندی را پایه گذاری نموده‌اند، پس از ارزشیابی هیئت داوران و کسب امتیاز، تندیس ویژه ملی آرمان برتر و لوح برتر اعطا شد.

در این مراسم مدیر وموسس خانه  تاب‌آوری، در سخنان کوتاهی گفت: تاب آوری سازه ای روانشناختی است که عبور موفقیت‌آمیز از چالش‌ها و سختی‌های دوران را نمایندگی می‌کند وی تاب آوری را برای مددکاران، روانشناسان و آسیب دیدگان اجتماعی از مضامین الزامی و اجباری برشمرد و گفت آرزو ‌دارم‌  روز اول فروردین بعنوان نماد تاب آوری در تقویم کشور ثبت شود .

همچنین در ادامه این مراسم از «سحر جعفر جوزانی» بازیگر سینما و تلویزیون و خانم « نجمه باباگل» به خاطر ایفای هنرمندانه و تحسین برانگیز نقش مددکار اجتماعی در فیلم سینمایی ( پشت دیوارسکوت ) با اهدا کتاب تقدیر و تجلیل بعمل آمد..

در بخش دیگری از این مراسم سفیران جشنواره «آرزوهای رنگی» انتخاب شدند ومحمدرضا مقدسی نیزبا دریافت شال آرزوهای رنگی به جرگه سفیران این جشنواره پیوست. جشنواره آرزوهای رنگی از جمله جشنواره‌های با سابقه است که تا کنون توانسته است ۱۰۰ هزار کودک را به آرزوی خود برساند. در این جشنواره از هر کودک خواسته می‌شود تا آرزوی خود را نقاشی کند. پس از آن اعضای این جشنواره تلاش خواهند کرد تا آرزوی نقاشی را را برآورده سازند.

در قسمت دیگری از این مراسم از زحمات خانم عفت حیدری و نشر ورجاوند نیزبا اهدا تندیس جشنواره تقدیر بعمل آمد.

 

دریافت جایزه ملی مدیران ارزش آفرین در نخستین جشنواره جایزه ملی آرمان برتردریافت جایزه ملی مدیران ارزش آفرین در نخستین جشنواره جایزه ملی آرمان برتردریافت جایزه ملی مدیران ارزش آفرین در نخستین جشنواره جایزه ملی آرمان برتر

دریافت جایزه ملی مدیران ارزش آفرین در نخستین جشنواره جایزه ملی آرمان برتر

 

دریافت جایزه ملی مدیران ارزش آفرین در نخستین جشنواره جایزه ملی آرمان برتر

 

1 نظر
  1. ف معتمد می گوید

    درود بر شما
    سپاسگزار از مطالب خوبتون و توجهتون به وبلاگ اینجانب

ارسال یک پاسخ