نشست تخصصی کوچینگ و تاب آوری

نشست تخصصی کوچینگ و تاب آوری سال ۱۴۰۱ در زابل برگزار شد

0

نشست تخصصی کوچینگ و تاب آوری سال ۱۴۰۱ در زابل برگزار شد به گزارش روابط عمومی بنیاد دانش، پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱، در شهرستان زابل همایش دو روزه تخصصی کوچینگ و تاب آوری با حضور بورسیه های شهرستان زابل و خانواده هایشان برای آموزش مباحث کوچینگ، تاب‌آوری و حل مساله برگزار شد.
اکرم نصیری، مشاور مدیر عامل بنیاد دانش و مدرس کوچینگ، در ابتدای این همایش مباحث توسعه توانمندی را آموزش دادند. در ادامه دکتر محمدرضا مقدسی، مدیر و موسس خانه تاب‌آوری ایران، در مورد کوچینگ و تاب آوری با بورسیه ها گفتگو کردند.
دکتر محمدرضا مقدسی در ادامه با مادران بورسیه ها جلسه آموزشی برگزار کرد. گفتگو و مشاوره بورسیه‌ها با مهمانان همایش به عنوان آخرین بخش انجام شد. مسابقه طناب کشی برای بورسیه های دوره متوسطه و بازی های ساده برای بورسیه های ابتدایی از دیگر برنامه های این همایش بود. همچنین  موسیقی محلی سیستان توسط چند نفر از بورسیه های بنیاد دانش به اجرا در آمد.
هدف از اجرای این همایش ها در بنیاد دانش، شناختن پتانسیل های فردی و اجتماعی بورسیه ها برای بهبود زندگی و دستیابی به موفقیت آنان است.

موسسه خیریه همیاران توسعه دانش تحت برند بنیاد دانش توسط جمعی از خیرین نیکوکار و اساتید دانشگاهی در زمینه حمایت و هدایت تحصیلی و همچنین توانمندسازی دانش آموزان کم برخوردار و محروم از نعمت پدر اما با استعداد در سال ۱۳۹۳ به ثبت رسید.
این بنیاد با اخذ مجوز رسمی از وزارت کشور به شماره ۲۹۲۵۰ بعنوان یک موسسه خیریه ملی در استان های تهران، سیستان و بلوچستان، خوزستان، خراسان جنوبی، هرمزگان و بوشهر فعالیت می‌کند.

پیشنهاد ما به شما

این تور آموزشی ۳ روزه به که میزبانی و در تالار اجتماعات دانشگاه زابل انجام شد علاوه بر ابعاد انگیزشی مساله تاب آوری تحصیلی و برخورداری از حد بهینه خدامت بنیاد دانش ، مشاوران تحصیلی و مددکاران اجتماعی را  مدنظر  داشت .

بنیاد دانش علاوه بر بورسیه های تحصیلی در زمینه مشاوره فردی ، حدمات حمایتی و درمانی تلاش دارد در تمامی ابعاد و زمینه پیشرفت تحصیلی و افزایش قابلیت های اجتماعی و عاطفی دانش اموزان تحت حمایت خود گام بردارد

 

نشست تخصصی کوچینگ و تاب آوری بنیاد کودک و بنیاد دانش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − شش =