ره نمای تاب آوری ترجمه و منتشر شد

1

کتاب ره نمای تاب آوری با ترجمه محمدرضا مقدسی و هما نیابتی توسط نشر ورجاوند همزمان با  بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران چاپ و به علاقه مندان ارایه گردیده است .

نویسندگان این کتاب از جمله خانم نان هندرسون از اساتید مددکاری اجتماعی بوده و بر مولفه های اجتماعی وارتباطی تاکید داشته اند این کتاب  میتواند توسط متخصصان علوم اجتماعی ورفتاری ، مددکاران ومشاوران ، روانشناسان ومعلمین مورداستفاده قراربگیرد.

کتاب ره نمای تاب آوری  با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه در۱۶۰ صفحه و با قیمت۱۶۰۰۰ تومان منتشر و  در دسترس علاقه مندان قرارگرفته است .

منتورینگ رابطه‌ای دوطرفه و مشارکتی با هدف پیشرفت حرفه‌ای و فردی است که میان منتور (mentor) و مِنتی (mentee) ایجاد می‌شود. منتور معمولا فردی باتجربه است که دانش، تجربه و اطلاعات خود را به فردی کم‌تجربه‌تر (منتی) منتقل می‌کند. منتور مشاور و الگویی قابل‌اعتماد است که با ارائه پیشنهادها و دانش خود منتی را تشویق و پشتیبانی می‌کند. هدف منتور کمک‌کردن به منتی برای بهبود مهارت‌ها و پیشرفت شغلی است.

منتورینگ می‌تواند رسمی یا غیررسمی باشد. در محیط غیررسمی منتی اهداف را تعیین می‌کند، اهدافی که معمولا قابل‌اندازه‌گیری و سنجش نیستند. ولی در رابطه منتورینگ رسمی، اهداف عملی و قابل‌اندازه‌گیری هستند و در چهارچوب الزاماتی مشخص تعریف و تعیین می‌شوند.

در رابطه‌ی بین منتور و کارآموز، که به آن رابطه‌ی  منتورینگ (Mentoring) نیز گفته می‌شود، صرف زمان و انرژی می‌تواند برای شغلتان بسیار ارزشمند و مفید باشد. منتور به شما کمک می‌کند تا اطلاعات شغلی کسب کنید و برای رسیدن به هدف های شغلی خود مهارت داشته‌باشید. منتورها برای ایجاد رابطه‌ی کارآموزان با مدیرانِ سخت‌کوش و روند کارشان ارزش قائل هستند؛ همچنین، با مهارت‌های مدیریتی و پیشرفت شغلی خود می‌توانند به افراد جوان و کم‌تجربه کمک کنند.

منتور کسی است که با کارآموزِ کم‌تجربه یا پیشرفته همانند راهنما رفتار می‌کند و بیش‌تر از جنبه‌ی تخصصی و با توجه به تجربه و اطلاعات شغلی به او کمک می‌کند.

 

ره نمای تاب آوری ترجمه و منتشر شد

 

1 نظر
  1. haghi می گوید

    سلام
    لطفا خرید این کتاب رو بصورت آنلاین تو سایتتون فراهم کنید.
    باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + هشت =