کتاب تاب آوری در کودکان( راهکارهای خلاقانه برای یاری رساندن )

0

 

کتاب تاب آوری در کودکان( راهکارهای خلاقانه برای یاری رساندن ) با ترجمه مهسا امیری و زهرا کشفی توسط انتشارات نگره در ۱۲۲ صفحه و با قیمت ۲۰۰۰۰ تومان منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار کرفته است .

کتاب تاب آوری در کودکان( راهکارهای خلاقانه برای یاری رساندن )تریش بیش از 20 سال در زمینه سلامت روان با خانواده‌ها، جوانان و کودکان کار کرده است.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی و همچنین دارای مدرک لیسانس در روانشناسی است و آموزش های تکمیلیو تخصصی برای درمان ترویز بخشی از تجربیات او به حساب می آید.

 این کتاب مطالب آموزشی ویژه ای  را برای کارگاه های مؤسسه منابع بحران و تروما مانند “تاب آوری در کودکان” و “درک سلامت روان در کودکان و نوجوانان” ارایه میکند

تریش عمیقاً به قدرت همدلی و گفتگو در تسهیل سلامتی افراد در هر سنی احترام می گذارد. او در نقش خود به عنوان یک متخصص پیشگیری از خودکشی، دریافته است که همه جوامع ظرفیت شفا و تاب آوری را دارند و از طریق ارتباط است که این ظرفیت رشد و توسعه می یابد.

بنا بر همین گزارش تاب آوری کودکان بسیار مهم است  چرا که به آنها کمک می‌کند تا پس از ناکامی‌ها یا مواجهه با مشکلات بتوانند به وبی از عهده بر آیندو به طور مثبت با ناملایمات سازگار شوند.

تاب‌آوری کودکان را قادر می‌سازد تا از استرس، چه جزئی و چه بزرگ، عبور کرده و توانایی پاسخ سازنده به موقعیت‌های دشوار را تقویت کنند پرورش تاب آوری در کودکان برای رشد سالم، رفاه و موفقیت کودکان ضروری  است

تاب آوری این توانایی را به کودکان میدهد که در حل مسایل پافشاری کنند، دیدگاه مثبتی نسبت به زندگی داشته باشند، استقلال خود را توسعه دهند و به طور مؤثر احساس و هیجانات خود را مدیریت کنند. در نهایت، تاب‌آوری کودکان را با مهارت‌ها و نگرش‌های مورد نیاز برای غلبه بر موانع، پیشرفت در مواجهه با ناملایمات و داشتن زندگی رضایت‌بخش مجهز می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =