کارگاه های نخستین کنگره ایرانی روانشناسی مثبت

0

کنگره ایرانی روانشناسی مثبت ، کارگاه های نخستین کنگره ایرانی روانشناسی مثبت

لیست کارگاه های نخستین کنگره ایرانی روانشناسی مثبت

 برای نهایی کردن ثبت نام خود حتما باید پس از ثبت نام اولیه جهت پرداخت هزینه‌ی کارگاه از طریق مراجعه به وبسایت نخستین کنگره ملی روتنشناسی مثبت مراجعه و از طریق درگاه پرداخت آنلاین اقدام نمایید.
کارگاه ها در صورت رسیدن به حد نصاب (8 نفر) تشکیل می شوند.
تا 31م شهریور ماه تخفیف 25 درصدی برای تمامی کارگاه ها درنظر گرفته شده و این زمان تمدید نخواهد شد.
به دلیل محدود بودن ظرفیت کارگاه‌ها، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام نمایند و ثبت نام نهایی منوط به پرداخت هزینه‌ی کارگاه است.

 

بنابر همین گزارش از خانه تاب آوری روانشناسی مثبت در ایران متاثر از بنیان فرهنگی کشور بوده است که به چالشی فکری برای پذیرش علوم غربی از جمله روانشناسی تبدیل شده است.

نخستین کنگره ایرانی روانشناسی مثبت، 18 آذر 1398 در شهر تهران توسط انجمن علمی روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی و انجمن روان شناسی بالینی کودک و نوجوان ایران برگزار شد.

در این کنفرانس، 84 عنوان مقاله در محورهای اصلی توسط 204 پژوهشگر ارائه شد.

شایان توجه اینکه مجموعه مقالات نخستین کنگره ایرانی روانشناسی مثبت، در تاریخ 26 خرداد 1399 با شناسه ملی POSITIVEPSY01 توسط سیویلیکا نمایه سازی و منتشر شده است.

مقالات پردانلود نخستین کنگره ایرانی روانشناسی مثبت از نظر تعداد دریافت توسط کاربران عبارتند «مفهوم پردازی تحول مثبت نوجوانی» و «بررسی رویکردها و نظریه های پدیده ی امید با تاکید بر نظریه ی شناختی اشنایدر:

یک مطالعه ی مروری» و «روانشناسی مثبت تیزهوشی: چهارچوبی برای معرفی مدل خودمراقبت گری» و «بررسی نقش میانجی گری خودکنترلی در رابطه بین تاب آوری و تنظیم هیجانات» و «رابطه درد ذهنی، خود شفقت ورزی و سر سختی روانشناختی در زنان و مردان مبتلا به درد مزمن» و «تاثیر روش آموزش خود شفقت ورزی بر انعطاف پذیری شناختی مادران دارای کودکان اختلال های یادگیری خاص» و «اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر شادکامی و خود دلسوزی شناختی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار» و «تفاوت های جنسی در توانمندی های منش نوجوانان» و «مقایسه خردمندی، بخشش و تجربه غرقگی (فلو) در سالمندان و جوانان استان قزوین» و «مقایسه اثربخشی درمان فراشناخت با درمان مثبت گرا بر علایم افسردگی، بهزیستی روان شناختی و هدف در زندگی زنان مبتلا به عروق کرونر».

مقالات ارائه شده در این کنفرانس بیشتر در موضوعات شادکامی و تاب آوری وبخشش وbeing وسرزندگی تحصیلی وسبکهای دلبستگی وامید وشوخ طبعی وهوش معنوی وسالمندان بوده است.

کنگره ایرانی روانشناسی مثبت کارگاه های نخستین کنگره ایرانی روانشناسی مثبت روانشناسی مثبت در ایران متاثر از بنیان فرهنگی کشور بوده است کنگره ایرانی روانشناسی مثبت

ارسال یک پاسخ