گواهی شرکت دراین کارگاه آموزشی توسط دبیرعلمی کنگره با لوگو ونشان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی ، سازمان نظام روانشناسی جمهوری اسلامی ایران و انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ایران صادر خواهد شد..تعلیم و تربیت بصورت عام و مدرسه ها بصورت خاص میتوانند مهمترین مراکز آموزش و توسعه تاب آوری باشند که البته در مقابله با آسیبهای اجتماعی و توسعه مدیریت پیشگیری نیز میتوانند نقش عمدهای ایفا نمایند، مدارس موفق و مثبت در مواردی نیز میتوانند بدکارکردیهای خانوادگی را نیز جبران نمایند. از طرفی روشهای اجرایی و عملیاتی برای آموزش تاب آوری در مدارس آنچنانکه میبایست مورد توجه قرار نگرفته است. در این دوره بصورت اجمالی به اهمیت و چگونگی آموزش تاب آوری در محیطهای آموزشی پرداخته میشود