همیاران سلامت روان ایران برگزار میکند

0

 

کارگاه دو روزه تحلیل تاب آوری کودکان به همت همیاران سلامت روان ایران ( اصفهان ) و به میزبانی شهرستان نائین در تالار اجتماعات اتاق اصناف این شهرستان با تدریس و تسهیلگری محمدرضا مقدسی برای کادر متخصص شامل روانشناسان و مشاوران و مددکاران و مربیان کودک برگزار میگردد .

این دوره آموزشی دو روزه با تاکید بر نظریه عمومی سیستمها و  و تمرکز بر تحلیل تاب آوری کودکان برگزار میگردد و تلاش خواهد که شرکت کنندگان را  به دیدگاه و نگرشی در طراحی و تدوین تاب آوری کودکان مبتنی بر نحلیل سیستماتیک عوامل خطر و محافظت کننده در بستر روانشناسی رشد و ملاحضات فرهنگی برساند.

پیشنهاد ما به شما

در بخش دیگری از کارگاه تاب آوری سنجش و ارزیابی تاب آوری کودکان مورد و موضوع آموزشی این دوره خواهد بود.تلاش برای توسعه تاب آوری و توانایی کودکان و  گسترش برابری و برخوداری کودکان در دسترسی به فضاهای  آموزشی و فزهنگی میتواند در پیشگیری از آسیب و صدمات اجتماعی و ارتقا سطح سلامت روانی و اجتماعی موثر باشد.

تاب آوری برای کودکان از اهمیت مضاعفی برخوردار و شایسته توه است چرا که بر دلایل عدیده از جمله سن و ظرفیتهای محدود شناختی کودکان در سنین پیش دبستانی و نوجوانی بیشتر درمعرض صدمه و آسیب هستند این موضوع حتی در مخاطرات طبیعی و حوداث انسان هم مصداق دارد از این جهت موضوع تاب آوری کودکان شایسته توجه بیشتر از این هاست.

در بهمن ماه سال 1381 همیاران سلامت روان با اخذ مجوز های لازم از مراجع قانونی به عنوان یک تشکل غیر دولتی فراگیر«NGO » و با نام ((همیاران سلامت روان اجتماعی ایران )) فعالیت خود را با هدف ارتقاء سلامت روانی اجتماعی بصورت کشوری آغاز نموده اند.جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید.
همیاران سلامت روان ایران بر این باور است که با افزایش مشارکت و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توان در ارتقای سطح کیفیت زندگی و ارتقای دانش سلامت اقشار جامعه موثر واقع شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − پنج =