کارگاه تاب‌آوری یزد

0

کارگاه تاب‌آوری یزد با حضوراساتید دانشگاه و اعضای انجمن مشاوره ایران ( شعبه یزد) دوره آموزشی تاب آوری در روزهای ۲۴ و ۲۵ در محل سالن کنفرانس سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید .

کارگاه تاب‌آوری یزد

خانه تاب آوری ایران اولین وبسایت تاب آوری روانشناختی کشور است که در تاب آوری فارسی فعالیت میکند این پایگاه تخصصی توسط  دکتر محمدرضا مقدسی تاسیس ومدیریت میشود. محمدرضا مقدسی و سایر مترجمین و نویسندگان خانه تاب آوری تاکنون بالغ بر 30 عنوان کتاب تخصصی در این زمینه ترجمه و منتشر کرده اند و این روند کماکان ادامه دارد.

خانه تاب آوری ایران بعنوان اولین وبسایت تاب آوری روانشناختی کشور در تیرماه ۱۳۹۴ طی مراسمی رسمی راه‌اندازی و رونمایی شده است .خانه تاب آوری ایران آدرس و نماد تاب آوری در اینترنت فارسی و پایگاهی جامع برای تاب آوری فارسی بشمار می آید.

تاب آوری روانشناختی در بحران اجتماعی های بسیارمیتواند موثر و کار ساز باشدوقتی شرایط زندگی دشوار و سخت میشه و فاصله ای بین انچه که من می خواستم و انچه که من می بینم می افتد مثل  از دست دادن عزیزانمان ، یا  به سوگ می نشینم، خیانت می بینم ،بیماری و درد و رنج را تجربه می کنم، من چه کاری می توانم انجام بدهم؟جواب ما تاب آوری است آیا می‌خواهید بدانید چگونه و چرا تاب آوری ؟؟

 

تاب آوری و پایداری زندگی زناشویی

تاب آوری اجتماعی و نیروهای داوطلب

ارسال یک پاسخ