کتاب تاب آوری زنان منتشر شد

0

کتاب تاب آوری زنان منتشر شد

کتاب تاب‌آوری زنان نوشته «پاتریشیا اگورمن» با ترجمه محمدرضا مقدسی و عفت حیدری در ۳۵۶ صفحه در سیزده فصل و با قیمت ۵۵ هزار تومان توسط انتشارات رشد منتشر و در اختیار علاقه مندان قرارگرفت.

نویسنده در این کتاب که هفت گام عملی را برای افزایش تاب آوری بانوان ترسیم کرده است، به سه سوال اساسی نیز در زمینه تاب آوری زنان پاسخ می دهد؛ دکتر پاتریشیا اوگورمن در این کتاب آورده است که: زنان پس از گذراندن روزهای سخت و مشکلات ناشی از آن، ممکن است قربانی تصورات و تفکراتی نادرست شوند، این اثر سعی میکند این روند را معرفی کرده و قدرت تخریب این باورهای نادرست را کاهش دهد.

عمده‌ترین مطالبی که در این اثر بی مانند آمده است شناسایی تفکرات مخرب و مسمومی است که مانع توانایی و تاب آوری زنان است و همچنین شناخت تاب آوری به عنوان ابزاری کارآمد و سلاحی موثر برای مقابله با مشکلات در تمامی فصول مورد توجه است.

این کتاب همچنین برنامه ای روزانه برای تدارک و توسعه تاب آوری ارائه می کند

رهایی از باروهای سمی، توهمات و تصورات باطل، چگونگی جلب حمایت های اجتماعی برای تواناتر شدن و تقویت تاب آوری و همچنین آشنایی با منابع و ریشه های تاب آوری، خردورزی، توجه به الهامات و آیات الهی، قانونمندی و زیست معقول و صیانت از خویشتن در روابط عاطفی از سایر موضوعاتی هستند که در کتاب تاب آوری زنان مورد بحث قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − یازده =