کتاب های تاب آوری عفت حیدری

0
عفت حیدری با ترجمه بیش از هفتاد عنوان کتاب عضو ارشد خانه تاب آوری و از مترجمین  فعال در زمینه تاب آوری است ایشان عضو باشگاه تاب آوری و نویسنده در میگنا ، قدیری ، و قاصدک خبر است .

وی دانش آموخته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه علامه و در حال تکمیل تحصیلات خود در روانشناسی اجتماعی است کتاب های تاب آوری که  تاکنون توسط عفت حیدری ترجمه و منتشر شده است :

 کتاب تاب آوری در مدارس 

 کتاب تاب آوری زنان

 راهنمایی برای تقویت تاب آوری کودکان

تاب آوری کودکان

 تاب آوری و فرزند پروری

 کتاب پزشک تاب آور

توسعه تاب آوری در مدارس ، کودکان و خانواده ها

روشهای نوین تاب آوری و بهزیستی جوانان

جادوی رایج تاب آوری د رتکامل

مزایای تاب آوری ، توقف استرس و توسعه تاب آوری

 راهکارهای توسعه از طریق ادبیات

 ساخت سیستم های آموزشی تاب آور در زمان همه گیری کووید

تاب آوری جوانان و فرهنگ

 تاب آوری برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه

 

خانم عفت حیدری از مترجمین شناخته شده و پرکار کشورمان د رحوزه تاب آوری ، زنان و خودیاری است

مجموعه آثار که توسط ایشان به فارسی برگرداننده شده است بالغ بر ۷۰ عنوان است از جمله آثار ایشان  میتوان به کتابهای الهه ها هرگز پیر نمیشوند ،  در جستجوی آزادی ، سندرم زنان شتابزده  و دهها عنوان دیگر اشاره کرد .

از عفت حیدری علاوه بر ترجمه کتاب  انتشار دهها عنوان یادداشت تخصصی برای باشگاه تاب آوری و تولید محتوی تخصصی حوزه تاب آوری برای کاربران در شبکه اینترنت را شاهد هستیم چندین نمونه از یادداشت های  منتشر شده ایشان را در خانه تاب آوری میتوانیداز اینجا مطالعه نمایید .

عفت حیدری تحصیلات  تکمیلی خود را در روانشناسی اجتماعی دنبال می کند.وی عضو ارشد خانه تاب آوری ایران است  و در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی با موسسات و نهادهای دولتی و غیر دولتی تعاملات همیشگی دارد. عفت حیدری عضو انجمن روانشناسی اجتماعی است  عفت حیدری با ترجمه بیش از هفتاد عنوان کتاب عضو ارشد خانه تاب آوری و از مترجمین  فعال در زمینه تاب آوری است

 

 

عفت حیدری
کتاب تاب آوری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =